> Wat zijn de verzendkosten?
Voor het verzenden van pakketten berekenen we een vergoeding van € 2,95 voor een brievenbuspakketje en €4
,95 voor de pakketpost.

> Verzending en Levering – Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Is het door jou bestelde bord op voorraad, dan ontvang je jouw bestelling binnen 3 werkdagen. Het is voor ons praktisch onmogelijk om van alle plaatsen de borden op voorraad te hebben. borden die speciaal voor jou worden gemaakt of niet op voorraad zijn, ontvang je binnen 7 werkdagen.
Je bestelling wordt door ons verwerkt zodra deze is ontvangen.

> Wat als de levertijd niet wordt gehaald?
In 95% van de gevallen gaat alles goed en levert PostNL de pakketten binnen de beloofde levertijd. Dit betekent daarmee ook dat in 5% van gevallen het pakket niet binnen de beloofde levertijd niet wordt bezorgd.

> Is je pakket niet binnen de beloofde levertijd bezorgd?
Geduld wordt beloond! In de meeste gevallen is je pakket vertraagd op het distributiecentrum van PostNL. PostNL hanteert als richtlijn dat zij vertraagde pakketten binnen 5 werkdagen na de beloofde leverdatum alsnog proberen te bezorgen. Mocht je jouw pakket niet hebben ontvangen, dan verzoeken wij je vriendelijk om 5 werkdagen te wachten.
Mocht je er ondanks alles toch niet helemaal gerust op zijn dat je pakket nog geleverd gaat worden of is de termijn van 5 werkdagen al verstreken? Dan kun je altijd contact met ons opnemen. Samen met PostNL zullen we er alles aan doen om je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen.

> Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
De grote plaatsnaamborden zullen worden verzonden via pakketpost. Hiervoor dient iemand aanwezig te zijn op het afleveradres om het pakket in ontvangst te nemen. Bent je niet thuis? Dan laat de bezorger een briefje achter met de vervolg actie. De bezorger heeft namelijk twee mogelijkheden: het pakket bij je buren afleveren of het pakket op het servicepunt afleveren waar je het vervolgens kunt ophalen.
De kleine borden zullen worden verzonden als brievenbuspakketje.

> Kan ik mijn bestelling ook volgen via Track&Trace?
Uiteraard! Alle verzendingen worden voorzien van een PostNL Track &Trace code. Je ontvangt jouw persoonlijke code per e-mail nadat we jouw bestelling hebben verwerkt. PostNL heeft tijd nodig om de Track & Trace code te activeren. Dezelfde avond of uiterlijk de volgende ochtend kun je op de site van PostNL zien waar je pakket zich bevindt en wanneer de PostNL verwacht het bij jou af te leveren. Mocht je Track &Trace code aangeven dat het pakketje al afgeleverd is, maar je hebt nog niks ontvangen? Wees dan niet ongerust. In de meeste gevallen wordt het pakket op een later moment alsnog geleverd. Mocht je wel twijfels hebben over de aflevering, neem dan contact op met PostNL. Zij kunnen je informeren over de actuele status.

> Ophalen op een PostNL pakketpunt?
Je kunt je bestelling laten verzenden naar een pakketpunt van PostNL. Vul dan de adresgegevens van het betreffende pakketpunt in.
Wanneer PostNL een pakket niet op een opgegeven adres kan afgeven of achterlaten, dan wordt het afgegeven op een PostNL pakketpunt. Je wordt hier per email van op de hoogte gebracht. Wanneer je het pakket niet tijdig afhaalt, wordt het retour gestuurd naar Oudbord.nl. Om het pakket alsnog te ontvangen worden de extra verzendkosten doorberekend.

> Heb je nog andere vragen?

Dan mag je altijd contact met ons opnemen. We zijn telefonisch en per Whatsapp bereikbaar op het telefoonnummer 06-1243 0315 of per email via info@crosswurk.nl.

> Prijzen inclusief BTW 
Alle prijzen in onze webwinkel zijn inclusief btw. Op de factuur die je ontvangt staat de prijs inclusief en exclusief btw vermeld.

> BESTELLEN
Heb je hulp nodig bij het plaatsen van je bestelling? Onderstaand wordt je geïnformeerd over ons bestelproces.
Zodra je een gewenst plaatsnaambord hebt gevonden, kun je dit toevoegen aan de winkelwagen door de gevraagde maat of kleur te selecteren en vervolgens op de button “In winkelwagen” te klikken. Na elk product dat je toevoegt, beland je in de “winkelmand”. Je hebt dan alsnog de mogelijkheid om verder te winkelen, producten te verwijderen of te wijzigen. Ben je klaar met winkelen, klik dan op “doorgaan naar afrekenen”. Je kunt nu het bestelproces in gang te zetten.
STAP 1: Vul je naam en adresgegevens in. Bij vermelding van je e-mailadres en telefoonnummer wordt je automatisch op de hoogte gebracht van de verzendstatus van je bestelling.
STAP 2: Verzending – bestellingen worden via PostNL verzonden maar kunnen ook worden afgehaald.
STAP 3: Selecteer je bank voor de betaling via iDEAL of kies voor een betaling met Creditcard of PayPal. Met de betaalmethode Klarna heb je de mogelijkheid om achteraf te betalen.
STAP 4: Plaats je bestelling.
STAP 5: Bij een iDEAL-betaling word je doorgelinkt naar je eigen internetbankieromgeving om de betaling af te ronden.

 

×

 

Hallo!

Klik hieronder op ons logo en stuur een Whatsappje!

× Een vraag? Stuur gerust een appje!